logo    Agro-Garden-Shop  Agro-Garden-Díly   

OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

Nákupní řád

Před odesláním objednávky si prosíme pozorně přečtěte nákupní řád. Dokončením objednávky a jejím odesláním kupující stvrzuje, že je obeznámem a souhlasí s reklamačním řádem. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva skutečně vzniká v momentě převzetí objednaného zboží kupujícím.

Výběr a objednání zboží

Vybírat zboží můžete několika způsoby. Pokud znáte konkrétní model, zadejte jej do okénka Hledej v levé horní části obrazovky. Prohlížení širší, nebo celé nabídky vám poskytne procházení menu nebo parametrické vyhledávání. Ceny jsou uvedeny včetně DPH a PHE.

Vybrané zboží vhoďte do košíku v požadovaném množství. Košík je seznam produktů včetně názvu a ceny, které jste si vybrali ke koupi. Máte-li v něm vše, co jste si přáli, objednávku potvrďte tlačítkem Objednat. V dalším kroku zaškrtněte nabízenou dopravu. Objednávka může být rozdělena do několika zásilek s ohledem na rozměry a dostupnost zboží.

Doprava zboží

Zákazník má vždy možnost si zkontrolovat zda je obal i výrobek neporušený (u balíku PPL je možná pouze kontrola obalu). Kontrola funkčnosti výrobku na místě není možná. Děkujeme za pochopení.

Jak postupovat když…

» je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží, protože svým podpisem přepravci stvrzujete převzetí nepoškozené zásilky. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

V případě, že jste již zásilku převzali, obal není poničen, ale zboží jeví známky mechanického poškození, doporučujeme co nejrychleji (nejpozději 3. den, následující po dni převzetí zásilky) kontaktovat linku přepravce, který vám zboží přivezl. Číslo na tuto linku naleznete vždy na stránkách přepravní společnosti, ta odveze zboží zpět k nám a my vám vrátíme peníze na váš účet.

» zboží přišlo nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

V tomto případě nás prosím kontaktujte, individuálně vám pomůžeme.

1. Osobní vyzvednutí

Na naší provozovně není možné zboží osobně vyzvednout.

2. Obchodní balík Česká pošta

Česká pošta garantuje doručení následující pracovní den, po podání zásilky. Pokud vás doručovatel nezastihne na místě určení na první pokus, ponechá vám upozornění v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště.

Informace k doručení zásilky:

  • nezastihne-li vás doručovatel na uvedené adrese, upozorní vás výzvou na uložení zásilky na poště
  • výzva, kterou naleznete v poštovní schránce, obsahuje i kontaktní informace (telefon) na poštu, kde máte zásilku uloženu
  • můžete požádat o opakované doručení uložené zásilky běžnou doručovací pochůzkou na určitý den

Pokud si zásilku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odeslána zpět odesílateli.

3. Balík PPL

PPL rozváží zboží až do váhy 50 kg, ve všední dny 8:00-21:00. Pokud vás řidič nezastihne na místě určení při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí vám zásilku následující pracovní den. Výhodou je telefonický kontakt, případně sms, kterou vám řidič předem oznámí předpokládaný termín doručení.

 

Ceny za jednotlivé druhy přepravy

Pokud zvolíte možnost „Přeji si mít zboží co nejdříve“, může být objednávka rozdělena do několika zásilek podle dostupnosti zboží. V tom případě je cena za druhou a další zásilku v rámci jedné objednávky, vždy uvedena jako "další poštovné/balík/dopravné".

 

Druh dopravy

 

cena vč. DPH

Česká pošta

 

119 Kč (+ 40 Kč dobírka)
• další poštovné 79 Kč

PPL

 

119 Kč (+ 40 Kč dobírka)
• další balík 79 Kč
• zásilka nad 50 kg 219 Kč (+ 40 Kč dobírka)
• další nadměrný balík

179 Kč

 

Standardní doručení (TopTrans)

 

399 Kč (+ 60 Kč dobírka)
• další dopravné 299 Kč
• zásilka nad 100 kg 479 Kč (+ 60 Kč dobírka)

Fakturační a dodací údaje

Následuje vyplnění e-mailu. Pokud jste již na našem obchodě nakupovali, stačí zadat správné heslo. Automaticky budou vyplněny vaše údaje a vy tak ušetříte drahocenný čas. Zapomněli jste heslo? Nezoufejte. Můžete si ho nechat poslat e-mailem. Nakupujete-li u nás poprvé, prosíme vyplňte všechny požadované dodací a fakturační údaje.

Výběr způsobu platby

  • převodem na účet – zálohová faktura vám bude zaslána automaticky na e-mail. Jakmile bude platba připsána na náš účet a požadované zboží na skladě, objednávka se expeduje. Předpokládaný termín doručení může být ovlivněn připsáním částky na náš účet. Pokud nastane situace, že je zboží vyprodáno, celou částku vám vrátíme zpět na účet.
  • na dobírku - zboží zaplatíte při jeho převzetí.

Variabilní symbol pro platbu obdržíte v e-mailu potvrzujícím přijetí objednávky do našeho systému.

Bankovní spojení: ,,,,,,,,,,, / 0300  ČSOB

Kliknutím na Dokončit objednávku je nákup u konce. Následně se vám zobrazí souhrnné informace o vaší objednávce a na vámi uvedený e-mail bude odesláno potvrzení o přijetí objednávky.

Ochrana osobních údajů

Osobní údaje našich zákazníků nesdělujeme třetím stranám. Uzavřením kupní smlouvy dává kupující souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů výhradně pro potřeby obchodu agro-garden-shop.cz.

Zrušení objednávky prodávajícím

Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila a zákazník toto neakceptuje. Prodávající zákazníka o této situaci informuje. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, budou zákazníkovi peníze vráceny na účet.

Změny v objednávce

  • model výrobku – nelze. Pokud máte v objednávce více položek, špatně zadaný model stornujeme a na správný model vytvoříme novou objednávku – toto řešení je vhodné pouze u osobního vyzvednutí, jinak se v košíku znovu započítá dopravné. Doporučujeme objednávku celou stornovat a zadat znovu.
  • způsob dopravy – nelze
  • platba – každý typ platby lze změnit pouze na dobírku, s ohledem na automatický proces vyřizování objednávky
  • termín dodání – pokud se vám nehodí navržený termín, je možné se přímo při dodávání zboží domluvit s dopravní společností na náhradním termínu

Záruka

Zaslaná faktura slouží zároveň jako Záruční list. Pro postup pro uplatnění reklamace se držte pokyny v článku Jak postupovat když....

Odstoupení zákazníka od kupní smlouvy

Od kupní smlouvy lze odstoupit do 14 dnů od převzezí zboží podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku. Vracené zboží neposílejte na dobírku, doporučujeme zásilku pojistit. Do průvodního dopisu uveďte číslo vaší objednávky a účtu pro zaslání peněz. Peníze vám budou vráceny do 30 kalendářních dnů. Podrobné vysvětlení a návod jak postupovat naleznete na stránce Jak postupovat když....

Vracíte-li zboží ve 14 dnech, dbejte na to aby bylo:

  • bez známek používání
  • nepoškozené ani jinak znehodnocené
  • kompletní
  • dobře zabaleno proti poškození během přepravy

Pokud bylo zboží používáno, jeho hodnota se tím snížila. Spotřebitel je povinen chybějící hodnotu finančně nahradit dle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku. Nejčastěji to bývá snížením vracené kupní ceny.

Rozpor s kupní smlouvou

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou”), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Kontakt

Agro-Garden-Shop

Alice Chytrová

Turkovická 278

251 65  Ondřejov

t.: 725 311 065, 723 676 641

 

MDU5NjQwZT